Forum gildii TsubasaOmoi z servera Kradia-EU, gry Maple Story.

IndeksFAQSzukajRejestracjaZaloguj

Share | 

PostRegiment [PRZYJĘTY]

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
szoogun

Liczba postów: 2

PisanieTemat: PostRegiment [PRZYJĘTY]   Pon Lip 05, 2010 10:38 am

Nick postaci którą chcesz do gildii: PostRegiment

lvl: 48

Od jak dawna grasz w maple?: od prawie 3 lat wliczając w to dość duże przerwy ( była jedna pół roczna)

Czy byleś już w jakiejś gildii/iach? w jakich?: tą postacią nie byłem jeszcze w żadnej gildii

Dlaczego akurat nasza gildia?: w przedziale poziomowym w którym się znajduję jest ona jak najbardziej odpowiednia, przyciąga mnie również klimat mangi i anime

Sygnatura:

Imię: Kubuś!

Ulubiony kolor: czarny

Zainteresowania: deskorolka, jeżdżę gdzieś od roku z nijakim skutkiem, ale daje mi to dużo radości, granie na gitarze, śpiew ( nie tylko zwykły, ale również i growling, screaming)

Książka: ulubiona? My, dzieci z dworca ZOO, lubię książki, gdzie życie jest przedstawione nie tylko od tej 'ładnej' strony, ale pokazujące szarą i często bolesną rzeczywistość, a co najważniejsze daje to ostro do myślenia.

Film: Fight Club, więcej nie napiszę, bo trzeba to obejrzeć

Muzyka: ogólnie cieżkie i mocne brzmienia, nie będę wymieniał zespołów tylko gatunki - death metal, metalcore, screamo, crust, grindcore, punk ( wraz ze wszystkim odmianami, głównie anarcho-punk)

Kilka zdań o sobie: Myślę, że dotychczasowe rzeczy, które napisałem powinny wystarczyć i w minimalnym stopniu rozświetlić moją osobę
Powrót do góry Go down
wikja
MegamiSama
MegamiSama

Liczba postów: 171

PisanieTemat: Re: PostRegiment [PRZYJĘTY]   Pon Lip 05, 2010 10:50 am

Witamy cię szoogun jako członka gildii, mamy nadzieje, że miło spędzisz z nami czas i twoja obecność będzie kolejną dawką pozytywnej energii wniesioną do gildii Very Happy

Powrót do góry Go down
http://tsubasaomoi.koora.biz

PostRegiment [PRZYJĘTY]